العودة   منتديات غلا روحي | منتديات | منتدى غلا روحي > ¬ | ♣ غلانا للأسرة ، | > ~•₪• أدم & حواء | Adam and Eve

~•₪• أدم & حواء | Adam and Eve ╝ أدم وحواء // عش الزوجية , أفكار , نصائح , تخدم الزوجين وتصنع أسرة سعيدة للحصري و المنقول

Tags H1 to H6

منتديات غلا روحي | منتديات | منتدى غلا روحي

كيف اتعامل مع زوجي؟ اكتشفت انه يتعاطى المنوعات على انها منشطات؟ دلوني يجماعة الخير

كيف اتعامل مع زوجي؟ اكتشفت انه يتعاطى المنوعات على انها منشطات؟ دلوني يجماعة الخير
« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: ● ☆ محرابي ☆ ● ( الكاتب : بسمه )       :: اسمه غلا روحي وجعلة بروحي ( الكاتب : وَدْق )       :: المسامح .. مو كريم ( الكاتب : وَدْق )       :: قُرة العين ( الكاتب : وَدْق )       :: لست ضد النقد ,,ولكن امهلوني ( الكاتب : الشاعرة المخضرمة )       :: هل مازلت تشتري وتتصفح الجرائد الورقية ام ان الزمن عث عليها ( الكاتب : puval )       :: لست ضد النقد ,,ولكن امهلوني ( الكاتب : الشاعرة المخضرمة )       :: هل من مرحب بوجودي بينكم؟ ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ ابو جابر ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ R4r88 ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ سنتوب ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ قناص و عيوني رصاص ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ ديار ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ مغترب أزن لاين ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ خوخة جلكسي والدنيا عكسي ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ سفيان ( الكاتب : وَدْق )       :: رحبوا معنا بـ q82006 ( الكاتب : وَدْق )       :: نريد شجاعة كشجاعة علي عزت بيجوفيتش ( الكاتب : puval )       :: اين الشخص الحفيظ العليم بمهنته وواجبه نحو وطنه ( الكاتب : puval )       :: عرفت ان العشق يجرح والي منه سطا قهار ( الكاتب : السكب 12 )       :: يابو سليمان كتبنا الشعر بعد شيب راس ( الكاتب : السكب 12 )       :: السجن دون توجيه محاكمة او تهمة ( الكاتب : puval )       :: يقال الذيب يعشق مثل مايعشق بني الإنسان ( الكاتب : السكب 12 )       :: ماشاقني الاعناقيد الورود الجميله ( الكاتب : السكب 12 )       :: حاول وستفّشل ، صدقنى ستفّشل لكن !!! ( الكاتب : ابو روضة )       :: مذكرات فــيلــسوف القــرن .. مجرد ثرثرة !! ( الكاتب : SKY )       :: ليزر العين (عين مصابة بالضبابية ) تشويش الرؤية ( الكاتب : puval )       :: سمعنا مزاجك للأغاني العربية ( الكاتب : Off The Grid )       :: أشياء لا معنى لها. ( الكاتب : Off The Grid )       :: شعر ونثر .......... ( الكاتب : puval )       :: حنا رماح المنايا في وجيه العدو ( الكاتب : puval )       :: قصيدة وطنية لخادم الحرمين وولي عهده ( الكاتب : RAZ )       :: سجل حضورك بشي تخاف منه ( الكاتب : جَالد )       :: وين تسفر العضو اللي بعدك ( الكاتب : جَالد )       :: اخطف العضو اللي قبلك ووديه المكان اللي ودك فيه ^_^ ( الكاتب : جَالد )       :: قول اغنيه واللي بعدك يكملها ( الكاتب : جَالد )       :: طريق اميزور بجاية الى سطيف ( الكاتب : puval )       :: أي عضو تعطيه كف ؟وأي عضو تعطيه ورده ؟ ( الكاتب : جَالد )       :: أكتب كلمه بدون نقاط ( تجديد ) ( الكاتب : جَالد )       :: صفة بين عضوين ( الكاتب : جَالد )       :: كلمة كلها نقط ....تجديد ( الكاتب : جَالد )       :: ياورد يار ريحان في حوض ( الكاتب : RAZ )       :: وش يلفت انتباهك بالعضو اللي قبلك ؟ ( تجديد ) ( الكاتب : جَالد )       :: اخبار قلوبكم ي لعيبه ^^ ( الكاتب : جَالد )       :: آيش كنت تسوي قبل لآ...تدخل آلنت...!..تجديد ( الكاتب : جَالد )       :: ايش يستاهل العضو اللي قبلك ....تجديد ( الكاتب : جَالد )       :: من 1 الى 5 وحط عضو بمستشفى المجانين ( الكاتب : جَالد )       :: ريدتنا مختلفة قصيدة ( الكاتب : بسمه )       :: من 1 الى 5 واختاري عضو يبيع طماطم عند الاشاره ......تجديد ( الكاتب : جَالد )       :: عشانا اليوم مرقة عدس باللحم البقري في اعالي الجبال ( الكاتب : puval )      

قديم 10-05-2021, 02:07 PM
amlkk292
زعلانين عليهم ✘
amlkk292 متواجد حالياً
لوني المفضل ÝÇÑÛ
 فترة الأقامة : 15 يوم
 معدل التقييم : amlkk292 is a jewel in the roughamlkk292 is a jewel in the roughamlkk292 is a jewel in the rough
شكراً: 0
تم شكره 0 مرة في 0 مشاركة
Post كيف اتعامل مع زوجي؟ اكتشفت انه يتعاطى المنوعات على انها منشطات؟ دلوني يجماعة الخير

علاج ادمان الحشيش

السلام عليكم
حكاية بدات وانا فى سنه 3 فى كليه الحقوق اخبرتني والدتنى انى احد اقارنبا اخبر ابي انه يوجد عريس يريد ان يقابله ويطلب منه ايدي وانا فى الاول كنت معارضه ومش موافقه علي انى اتجوز دلوقتى وانى لازم اخلص دراستى الاول ولكن مع ضغط خالتى وامى عليا وافقت عليه وطلب منه ان الفرح يكون فى نص سنه رابعه وهو فعلا وافق وتمت الزيجه على خير ومن غير اي بداور انه اكتشتفت انه بيستخدم زيت بيقولي عليه زيت حشيش انا مكنتش اعرف اي حاجه عن الحاجات خالص
ولكن هو انا خارجه من الحمام ليله العمر وليله الفرح لقيته موطي على الطربيزه وبيشد حاجه بيضه بقوله اي دا لقييته بيقول دا عشان نبسط انا فى الوقت دا من كتر الخوف مش ركزت بس مع الوقت لقيته بيعمل الحركه دي كتير اوي
الموضوع الأصلى من هنا: منتديات غلا روحي | منتديات | منتدى غلا روحي https://g-roo7y.net/vb/showthread.php?t=33657
ولما بدات اساله كتير قالي جربي وانا مش اعرف هو اي لكن قولتله هو اسمه اي قالي اسمه هورين اتخانقت معاه وسبتله البيت ومرضتش اعرف حد انا قاعده عند اهلي ليه ولما امى اتكلمت معايا قولتلها لا انا بس برتاحه شويه وهرجع وهو جالي وقالي خلاص انا هشوف مستشفي ادمان واروح اتعالج من فيها ولكن انا متردده ومش عارفه اي اعمل اي بالظبط هل هو فعلا الحاجات دي بتتعالج انا بسمع ديما انها بتكون طريق اللى يروح ميرجعش لكن الوضع اللى انا فيه وانا كمان عاوز ارجع بيتي بس مش هينفع من غير ما هو ياخد خطوه علاج ادمان الحشيش دي لانى مش هينفع اكمل عليها بس هل الناس اللى بتدمن ينفع نكمل معها وهل ليه تاثير على الجنين والحمل لانى زي اي واحده نفسي احمل واجيب بيبي
دولوني ياجماعه الخير اعمل اي وهل فيه اماكن بتحفظ السريه عشان سمعتنا وسمعه والدي
للمزيد من مواضيعي

iJi.i[ `R`I`d`RiSiW iS`d `i`'i.` `RiJ`I`vi[`I `RiPig i.`I`d`R`Xi `RiWiSiPi`d`R`I `diWi `RiPig`R iSiP`v`X`R`I` `xiWiiPi. i.`'iS`R`d` `RiW`ji.`

قديم 10-05-2021, 08:54 PM   #2
صديق الليل
النفوذ

الصورة الرمزية صديق الليل
صديق الليل متواجد حالياً

الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
شكراً: 1
تم شكره 22 مرة في 18 مشاركة

اوسمتي
مميز وادي السيلكون مميز يلا شباب مميز الأطباق مميز قسم السياحة شكراً على خدماتك العظيمة 
مجموع الاوسمة: 10

افتراضي رد: كيف اتعامل مع زوجي؟ اكتشفت انه يتعاطى المنوعات على انها منشطات؟ دلوني يجماعة الخير

اولا سلام لكي و لي صبركي

اريد قول الحقيقة انه لديكي مشكلة ليست بصغيرة ,

ثانيا طالما ان الرجل لا يتهجم عليكي بضرب او الاذية هناك طرق للحل , اذا الرجل يطلب منك مساعدة للعلاج هذا مؤشر جيد و رجل يريد تصحيح الخطأ هنا يتطلب منك مساعدته لاجتياز ازمته , وطلب منكي عدم القول لاهلك فهاذا نوع من الخوف , لكن يستحسن ان تخبري احد مقرب منك كثيرا للاستشارة اكثر او المساعدة , بنسبة للجنين انا لست بطبيب بس لا اعتقد بان هناك مشكلة على الجنين لكن !!! يستحسن ان تذهبي لدكتور و الدكتور هنا سوف يفيدكي اكثر .

بنسبة للاهل ليس لدي رد مناسب ,,,,,,,,,,,,, اصبحنا في سنة 2021 و لسا في اهالي تجبر ولادها على زواج هيدا شي منقطيا سيء جدا و دينيا حرام .

و اذا للاسف اذا تفاقمت المشكلة اكثر روحي خبري اهلك و ارمي كل المشاكل و المسؤلية عليهم , خليهم يتحملو نتيجة قراراتن.

تحياتي

توقيع : صديق الليل

صديق الليل . . .